Toimitusehdot

Toimitusehdot


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia.

Postipaketti:

Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan. Toimituksesta lähetetään tilaajalle seurantatunnus sekä ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestitse tai pakettikorttina. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat. Postin palvelunumero yksityisille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

Postin pakettiautomaatti:

Tilaus toimitetaan haluamaasi Postin pakettiautomaattiin, josta se on noudettavissa, kun saapumisilmoitus on toimitettu vastaanottajalle. Huomioithan, että saapumisilmoitus lähetetään ainoastaan tekstiviestillä, joten tarkistathan puhelinnumerosi. Toimituksen maksimipaino 35 kg ja enimmäismitat 60x60x35 cm. HUOM! Automaattitoimitukset tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa! Tämän jälkeen noutamaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Mikäli pakettiautomaatin kaikki lokerot ovat toimitushetkellä täynnä, toimitetaan paketti automaattia lähimpänä olevaan postin toimipisteeseen.

Postiennakko:

Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan. Toimituksesta lähetetään tilaajalle seurantatunnus sekä ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestitse tai pakettikorttina. Postiennakolla maksettaessa maksu suoritetaan postikonttorissa tuotteita noudettaessa (maksuvälineinä postissa käyvät mm. käteinen, pankkikortit ja luottokortit). Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat. Postin palvelunumero yksityisille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

Posti- ja pakkauskulut: 

Ilmainen toimitus kuuluu kaikkiin yli 49€ ostoksiin! Alle 49€ ostoksissa toimituskulumme ovat 4,90€(Checkout) ja 8,90€ (postiennakolla maksettaessa).


Postikulut on kiinteä 4,90e (ei painorajaa).
Huom! Bodyclub.fi maksaa postikulut puolestasi yli 49 euron tilauksissa.

Huom! Bodyclub.fi maksaa postikulut puolestasi yli 49 euron tilauksissa.

Bodyclub.fi toimittaa verkkokaupassa myytäviä tuotteita ainoastaan Suomeen.


Maksuvaihtoehtoina ovat postiennakko, kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut sekä luottokortit Checkout.fi -maksupalvelun kautta. Lisäksi voit maksaa ostokset kätevästi sekä laskulla että osamaksulla.


Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla pankkien maksutavoilla. Maksunappi: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä S-Pankki. Tilisiirto: Nordea. Maksaminen tapahtuu Checkout-palvelun maksamiseen rakentaman sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout (Lapitor Oy) 2014554-9 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout (Lapitor Oy) ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Normaali postin tarjoama postiennakko, jossa tilaus maksetaan postiin kun paketti noudetaan.

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla sekä Neocard-kortilla. Kauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Checkout Suomen Ostolaskut Oy. Neocard-kortilla kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout-palvelun (Lapitor Oy) välille.


Kaikista palautuksista on aina sovittava Bodyclub.fi:n kanssa etukäteen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@go4fit.com tai puhelimella arkisin 13-18 välisenä aikana numerosta 044-0604717. Sähköposti on aina paras vaihtoehto ottaa yhteyttä.
Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.
Bodyclub.fi ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Bodyclub.fi:n. kanssa sähköpostitse. Bodyclub.fi ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia, vaan kaikki palautukset tulee lähettää normaalina postilähetyksenä.

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan pakettejamme ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@go4fit.com tai puhelimella arkisin klo 13-18 välisenä aikana numerosta 044-0604717.

Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.
Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.